kolmapäev, 14. märts 2018

5-lised. Teine trimester oli väga edukas. Meie klassis oli lausa 7 õpilast, kes õppisid ainult hinnetele viis. See on ühtlasi ka klassi rekord, kunagi varem pole nii palju viielisi meie klassis olnud. Kiidan: Mirjam, Jaagup, Karin, Lisette, Emma Sofia, Ragnar ja Ruben!
 Vaheajale vastu. Eesti Vabariigi aastapäeva aktusel olime pidulikud. Viimase tunni ajal said soovijad teha ka piduriietes sõbrapilte.  Näen, et klass on sõbralik ning omavahelised suhted on head. See on oluline! 
Aitäh, Jaagupi emale, Miinale, kes tegi meie kõigi suud magusaks! Eriline!

Inglise keele sõnavara kordamine. Õpime inglise keelt teist aastat. Selle aja jooksul on õpilased omandanud juba piisava sõnavara. Kolmanda trimestri esimeses tunnis mängisid õpilased keelemängu.  Eesmärgiks, oli enda kaartidest lahti saada ning moodustada ühine keelekärg.
Video:
 Sünnipäev. Ma tänan kõiki õpilasi ja lapsevanemaid, kes mind sünnipäeval meeles pidasid. Mul oli väga armas päev!
 Emakeelepäev. Emakeelepäeva raames lahendasid õpilased qr-koodide ülesanded.
Känguru. Kahe viimase nädala jooksul oleme igat matemaatika tundi alustanud eelmise aasta Känguru ülesannete lahendamisega. Iga ülesande lahendamiseks olen andunud väikese aja ning selle lõppedes oleme ülesande koos üle kontrollinud. Õpilased panid endale punkte. Puntitabelite põhjal võib kiita tugeva soorituse eest järgnevaid õpilasi: Mauro Erik, Ragnar, Jaagup, Karin, Emma Sofia, Annabel, Marten, Lisette, Andreas, Ruben.
Eesti. Kunstiõpetuse tunnis valmis Eesti teemaline töö. Esmalt tegime värvirulliga sini-must-valge tausta. Peale seda tegid õpilased templitega tööle raami. Järgmiseks tuli välja lõigata Eesti kontuur ning see kõige keskele liimida. Üllatus-üllatus, aga Eestit ja selle saari polnudki väga lihtne õigele kohale liimida.
Video töörõõmust:

pühapäev, 11. veebruar 2018

 Mirjami suusareis. Mirjam on sportlik tüdruk. Väga armas, et Mirjam meid meeles pidas ning  reisilt saabudes magusaga kostitas.
 
Pood. Inglise keele tunnis kordasime toiduainete, jookide ja maksimisega seotud sõnavara. Selleks sobis väga hästi poe mäng. Iga õpilane koostas hinnakirja ning tegi endale 50 euro väärtuses mänguraha. Ülesandeks oli külastada üksteise poode ning osta sealt meelepärast toidu- ja joogikraami. Lapsed olid ametis poemüüjad ning ostjad.


Toit ja jook. Iga õpilase seljale kinnitati kolm toidu või joogi nimetust. Õpilastel tuli kõik kolm sõna ära arvata,  küsides üksteiselt küsimusi.
 I-padides värvimisülesannete lahendamine. Kahe järjestikuse kunstiõpetuse tunni jooksul tutvusid lapsed kahe erineva rakendusega. Esimeses tuli neil valida meelepärane pilt ning see loovalt ära värvida. Teises rakenduses tuli neil ise alguses pilt joonistada ning siis seda värvima hakata. Mõlema töö tegemiseks andsin piiratud aja. Peale igat tööd, andsid õpilased ühele enim meeldinud tööle enda hääle. Kõige rohkem hääli teeninud õpilased said hindeks viie.
Loovjutt. Eesti keele tunnis kirjutasime loovjuttu teemal "Kumb on olulisem: olla hea inimene või saada häid hindeid?" Õpilased said ette lausealgused, mis tuli neil ära lõpetada. Peale igat lauset, vahetasid nad kellegagi enda kohad. Valminud jutud printisime välja ning kinnitasime klassiruumi seintele. Järgmisel tunnil käisid õpilased klassis ringi ning tegid kriipsu nende mõtete juurde, mis neile meeldisid ning millega nad päril olid. Parimad mõtted lugesin klassis ette.
Näited valminud töödest. Laste mõtteid on huvitav lugeda.


Video tegevuse protsessist:
 
Lisette sünnipäev. 19. jaanuaril tähistasime koolis Lisette sünnipäeva. Lisette on kohusetundlik, hooliv ja sportlik tüdruk.
Tõstsime Lisette õhku:
Poiste ja tüdrukute joonistusvõistlus. Jaanuaris valmistusime joonistusvõistlusteks. Poiste võistlus toimus Loksal ning selle teemaks oli "Võidusõiduautod", tüdrukute joonistusvõistlus toimus Tabasalus ning nende teemaks oli "Eesti 100- minu maakonna rahvusliku mustiga kleit".





Hääletus. Sellel aastal selgitasime klassi parimad välja teisiti. Iga õpilane andis klassikaaslaste töödele tähe, mille väärtused jäid 1-5ni. Saadud tulemuste protsentide järgi, valisime välja klassi esindajad.
Poistest sai enim hääli: Mauro Erik
Tüdrukutest sai enim hääli: Emma Sofia
Tangram: puu. Kunstiõpetuse tunnis valmisid vahvad kuused. Algselt andsin lastele ette aja, mille jooksul nad proovisid tangrami tükkidest tahvlile kuvatud kuuse kujutise kokku panna. Mul on hea meel, et mitmed õpilased said sellega täiesti iseseisvalt hakkama. Tublid!
Peale seda tuli õpilastel iga tangrami tükk erineva mustriga värvida, kusjuures kasutada tohtis ainult rohelisi ja pruune toone.



 Nime mandalad. Ühe pika tööna, said lõpuks valmis ka nime mandalad.
Kelle nimed on?