esmaspäev, 27. oktoober 2014

ÕNNESTUMISED JA MIDA HARJUTADA?

TEGIME KLASSIS AJURÜNNAKU TEEMAL "MIDA OOTAN UUELT VEERANDILT?". PEALE SEDA MÕTLES IGAÜKS, MIS TAL EELMISEL VEERANDIL ÕNNESTUS HÄSTI NING MIDA PEAKS VEEL SELLEL VEERANDIL HARJUTAMA.
 
MEIE KLASSI TULEMUSED ON JÄRGMISED:
 
Helena- lugemine tuleb hästi välja ja pean harjutama kirjutamist.

Mirjam- Ma pean õppima veel lugemist ja mul õnnestus enda asju korras hoida.

Sirli- Mul läheb hästi see, et asjad on korras ja harjutama pean lugemist.

Emma- Mul läheb hästi lugemine ja ma pean veel harjutama kirjutamist.

Victoria- Mul läheb hästi lugemine ja ma pean natuke veel harjutama kirjutamist.

Kreta- Mul on kodutööd alati tehtud ja ma pean harjutama kirjutamist.

Mauro- Ma pean õppima lugemist ja tähti ma oskan kirjutada.

Jaagup- Ma oskan lugeda ja ma pean õppima kuulamist.

Joonas- Ma pean õppima lugemist ja ma oskan hästi kirjutada.

Lisette- Ma oskan hästi lugeda ja ma pean õppima veel kirjutamist.

Karin- Ma pean harjutama lugemist ja ma olen sõbralik.

Karolin- Mul läheb hästi lugemine ja ma pean jälgima, et mul oleks sahtel korras.

Annabel- Mul läheb hästi kodutöödes ja pean veel harjutama lugemist.

Franklin- Ma pean veel harjutama lugemist, mul läheb hästi kirjutamine.

Andreas- Ma pean harjutama lugemist ja ma oskan hästi kuulata.
 
AITÄH, 1. A KLASS, ET ENDA TÖÖD NII HÄSTI JUBA HINNATA OSKAD.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar