TSITRE PUUDE RADA. Esmaspäeval sõitsime 2. klassidega õppepäevale Tsitresse. Päev oli väga tore: värske õhk, ilus ilm ja lõbus seltskond. Kohapeal jaotusime klasside kaupa kolme rühma. Giid käis ees ning tegi vahepeal peatusi, et tutvustada puid ja taimi. Me oleme varasemalt loodusõpetuse tundides õppinud puid, põõsaid ja rohttaimi, seetõttu oskasime ka kaasa rääkida ja küsimustele vastata.
Matk oli pikk, seetõttu läksime vahepeal natuke kärsituks ning ei jõudnud ära oodata, millal süüa saab. Ma tänan väga ka Annabeli ema Liisat ja Jaagupi isa Janekit, kes meiega kaasa tulid ning aitasid lapsi jälgida. SUURED TÄNUD!
KARINI JA MAURO ERIKU SÜNNIPÄEV. Teisipäeval saime tähistada lausa kahe toreda lapse sünnipäeva. Alustasime laulust, Karin ja Mauro Erik olid meie dirigentideks. Peale seda tõstsime sünnipäevalapsed õhku ning algas õnnesoovide, käepigistuste ja kallistuste ring.
VABALUGEMISMEHIKESED. Sellel nädalal lõpetasime ka vabalugemismehikesed, lapsed kirjutavad valgele sedelile hetkel loetava raamatu pealkirja. Lastel tuleb igas veerandis läbi lugeda üks raamat. Suve jooksul loetud raamatu põhjal täitsid lapsed lugemispäeviku ja selle põhjal said nad ka esimese märgi.
I VEERAND: loevad iseseisvalt läbi ühe järgnevatest teostest ja uue veerandi alguses täidame raamatu põhjal lugemistesti.
· A.
Pervik „Paula päästab Kassiopeiat“ (algaja lugeja)
· P.
Raud „Tobias ja teine B“ (vilunud lugeja)
· E.
Raud „Sipsik“ (keskmine lugeja)
· J.
Rannap „Nublu“ (vilunud lugeja)
· S.
Nordqvist „Pettsoni peenramaa (keskmine lugeja)
· E.
Raud „Karu maja“ (keskmine lugeja)
· Vennad
Grimm „Lumeeit“ (algaja lugeja)
· S.
Maršak „Kaksteist kuud“ (keskmine lugeja)
II VEERAND:
Loeme
koolis üheskoos läbi Katri Kirkkopelto raamatu „Molli“, mille põhjal toimub
arutelu ning raamatu sisu lahtimõtestamine.III VEERAND: lapsed loevad iseseisvalt läbi ühe raamatu. Raamatu põhjal valmib õpilastel raamatut tutvustav videoklipp. Raamatuid võib valida eespool nimetatud raamatute seast, mida laps pole veel lugenud.
IV VEERAND: Lapsed loevad iseseisvalt läbi 1 raamatu. Veerandi alguses valivad lapsed välja sobiliku raamatu ning panevad selle minu juures kirja ning ma annan ette kuupäeva, mis ajaks raamat peab läbi loetud olema. Kunsti- ja tööõpetuse tundides teeme raamatu põhjal plakatid.
LISAKS: Kindlasti on lapsi, kes jõuavad ja tahavad veerandis läbi lugeda rohkem raamatuid, sellisel juhul täidavad nad lisaks loetud raamatute põhjal lugemispäeviku ning esitavad selle, nii saavad nad endale lisaks vabalugemismehikesele kleepse koguda.
LEHED JA LEPATRIINUD.
KÜPSETISTE MÜÜK. Koolis saab ka pikematel vahetundidel käia küpsetisi ostmas. Lisan ka pildi valikus olevatest küpsetistest ning nende hindadest.
KUI MA OLEKSIN ÕPETAJA. Reedeses inimeseõpetuse tunnis rääkisime ametitest. Tunni alguses andsin lastele paberid ja neil tuli lõpetada lause "Kui ma oleksin õpetaja, siis ..." Toon välja mõned mõtted.
- siis ma lubaksin kõigil telefonis olla, kui töö on tehtud.
- siis ma pakuksin iga tund kommi.
- siis ma lubaksin lapsed koguaeg arvutiklassi.
- siis ma lubaksin telefonis mängida.
- siis ma laseksin kõigil teha, mida nad tahavad.
- siis me joonistaksime ja meisterdaksime.
- siis ma lubaksin telefonides ja tahvelarvutites mängida.
- siis ma ei teeks ühtegi tundi.
- siis ma teeksin nii, et kõik oleksid minu käsutuses.
ILUSAT NÄDALALÕPPU:)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar