esmaspäev, 21. november 2016

LAUSELÕPUMÄRGID. Sellel nädalal kordasime õpilastega lauselõpumärke. Selleks tuli lastel rühmades plakatitele kirjutada hüüd-, küsi- ja väitlauseid. Sellist rühmatööd teevad lapsed päris tublisti: üks õpilane kirjutab enda lause, samal ajal teised rühmakaaslased mõtlevad uut lauset. Kui õpilane jääb hätta, tal ei tule ühtegi mõtet, siis rühmakaaslased aitavad.
KUNKSMOOR. Kolmapäeval tegime tööd lugemispalaga "Kunksmoor". Antud tekst oli ära jaotatud neljaks lõiguks. Iga lõigu luges laps esmalt ise läbi, siis lugesime üheskoos ning arutlesime loetu üle. Peale seda tuli lastel loetu joonistusega edasi anda. Selline tegevus kordus kõigi lõikudega. Kui pilt oli valmis, siis riputas õpilane pildi klassiruumi ning kõik said nautida jalutuskäiku "Kunksmoori" muuseumis. Õpilased tõid välja ka enda lemmikud tööd. Töö sobis klassile. Samuti on see väga hariv, sest kõige olulisem lugemise juures on teksti sisu mõistmine. Sellise tegevuse kaudu lapsed mõtestasid loetut ning andsid selle joonistuse abil edasi.


RAHVASTEPALLI VÕISTLUSED. Eelmisel neljapäeval käisid kaks spordipoissi: Ragnar ja Ruben,  1.-3. klasside poiste Harjumaa koolidevahelisel rahvastepalliturniiril. Palju õnne, väga tubli, 2. koht!
 
LUMISED KARUD. Esmaspäeval saatsime karud talveunne. Selleks tegime vahtralehtedega lumise tausta ning tupsutasime pintsliotsaga lumehelbeid juurde. Karud joonistasime ühe youtube-i video järgi ning õpilased värvisid karud pruunikates toonides. Valminud tööd lõigati välja ning liimiti taustale.
OH, KUUSEPUU. Terve eelmise nädala jooksul on õpilased vaeva näinud kuusepuu joonistamise ning värvimisega. Sellel veerandil otsustasime, et jätkame Lisette ja Ragnari ideed ning iga päeva lõpus toome välja ühe õpilase, kes on silma paistnud millegi heaga. Kuna algamas on jõuluaeg, siis lapsed pakkusid välja, et uueks taustaks võiks olla kuusepuu, päkapikkude ja kingipakkidega. Töö on põhjalikult joonistatud ning värvitud. Minu juhendamist siinjuures vaja ei läinud ning lapsed said sellega iseseisvalt hakkama. Töö valmimisele aitasid suuresti kaasa järgnevad õpilased: Lisette, Joonas Tristen, Mauro Erik, Jaagup, Helena, Mirjam, Emma Sofia, Ruben, Karolin ja Kreta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar