KOHTUMINE TERAAPIAKOERTEGA. 11 - 19 mai oli koolis pühendatud lemmikloomadele. Kolmapäeval kohtusime ühe koera ja poniga. Loomadel on inimestele rahustav mõju. Lastele räägiti ka seda, kuidas aru saada, kas koer on kuri ning kuidas siis käituda.
Lisaks sellele vaatasid lapsed reedel parimaid lemmikloomavideoid, mis valmisid juba eelnevalt digiõppepäeva raames. Meie klassi kolm kõige paremat videot olid Mauro Erikul, Emma Sofial ja Mirjamil.
VOOLURING. Loodusõpetuse tunnis oleme rääkinud elektrist ja elektrivoolust. Teada on, et ise läbi tehes jääb õpitu kõige paremini meelde. Selleks jagunesid õpilased kolmeks rühmaks. Esmalt tuli rühmades rollid jaotada ja järjekord määrata. Näitasin kordamööda lastele ette kolm erinevat vooluringi mudelit. Peale mida, hakkasid lapsed rühmades samasuguseid vooluringe kokku panema.
ÕPIME INGLISE KEELE TUNNIS SÕNAVARA. Selleks, et keelt rääkida, tuleb osata sõnu: oluline on nii kirjapilt kui ka hääldus. Tunni alguses kordasime uut sõnavara: teemaks olid taluloomad. Peale sõnavara ja häälduse õppimist alustasid õpilased paaristööd. Üks pinginaaber näitas loomapilti. Teine pinginaaber pidi looma nimetuse inglise keeles ütlema. Õige vastuse korral sai pinginaaber võtta endale preemiaks ühe mummu, vale vastuse korral, pidi ta mummu ära andma. Mõne aja jooksul lugesime teenitud punktid kokku ning toimus vahetus. Mummud lisavad juurde hasarti ja annavad väga hea ülevaate nii lapsele kui ka õpetajale.
VÄIKE VIDEO KIRJELDATUD TEGEVUSEST:
JALGRATTALOAD. Väga pikalt õppisime lastega jalgrattalubade teooriaeksamiks. Sõidueksamiks harjutamine möödus aga tempokalt. Teisipäeval rääkis sõiduõpetaja õpilastele rajast ning kuidas rada läbida. Iga õpilane sai iseseisvalt harjutada. Reedel toimus juba sõidueksam. Meie klassist said load 15 õpilast.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar