ENDA ARVAMUSE AVALDAMINE. Ühes eesti keele tunnis valmis edetabel, mille käigus selgitati välja klassikaaslased, kes paistsid enda rääkimisega kõige rohkem silma. Tulemused on järgnevad:
kõige rohkem: Ruben, Jaagup
kõige vähem: Marten
kõige kiiremini: Helena, Kaarel
kõige arusaadavamalt: Karin
kõige huvitavamalt: Franklin, Kaarel
kõige naljakamalt: Jaagup
kõige tõsisemalt: Franklin
kõige asjalikumalt (ei lobise tühjast-tähjast)- Franklin
LOOVTÖÖD. Ma hindan õpilaste ettevõtlikkust ja algatusvõimet. Ühes kunstiõpetuse tunnis tegi Ragnar ettepaneku, et me võiksime korraldada loovtööde võistluse. Ühise arutelu käigus sai selgeks, et terve klass oli ideest vaimustuses. Seega, selgitasime välja, kuidas tööd teeme, kes hindab ning mis on nõuded. Algselt plaanisin töö tegemise järgmisele nädalal, kuid kuna terve klass oli sellest nii elevuses, siis sooviti tööga kohe pihta hakata. Kokku oli lastel töö tegemiseks aega 3 ainetundi.
Meie klassi esikolmik on järgnev:
1. koht: Mauro Erik
2. koht: Karolin
KULDNE KAKUPOEG. Neljapäeval, 16. novembril, toimus Kuldse Kakupoja I voor, mis oli pühendatud Eesti 100 sünnipäevale. Kõik küsimused olid seotud meie kodumaaga. Meeskonnad moodustusid loosi tahtel. Kõige raskemaks ülesandeks, osutus meeskonnale nime valimine. Meie klassi, I vooru tulemused on järgnevad:
Franklini reis. Franklin käis vahepeal soojal maal puhkamas. Oma reisilt tagasi tulles jagas ta ülejäänud klassikaaslastele reisimuljeid ning pidas klassikaaslasi ka magusaga meeles. Aitäh!
Sõnavara kordamine: õppeained. Inglise keele tunnis tuleb korrata sõnavara. Nimelt sai iga õpilane ühe õppeaine sõnasedeli. Silmi kinni hoides ja sosinal enda õppeaine nimetust korrates tuli leida paariline, kellel oli sama õppeaine. Kui paar oli leitud, siis õpilased istusid enda kohtadele tagasi.
Guaššmaalitehnikad: puud. Oleme kunstiõpetuse tundides keskendunud guaššmaali tehnikatele. Ühe tegevuse käigus valmisid sügisesed puud.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar