II poolaasta jooksul (III-IV veerand) tuleb lapsel läbi lugeda 2 raamatut. Mõlemas veerandis üks.
Milliseid raamatuid valida?
TUGEV lugeja:
M. Saarna "Mattias ja mamma"
K. Kass "Petra lood"
J. Scieszka "Aardekirstul kolm teist meest"
Ulf Stark "Võidumees"
U. Stark "Täitsapoiss"
U. Stark, A. Höglund "Vilista mulle, Johanna"
A. Lindgren, I. Wikland "Pöialpoiss Nils Karlsson kolib sisse"
E. Raud "Sipsik"
KESKMINE lugeja:
R. Lagercrantz, E. Eriksson "Minu õnnelik elu" - südamlik ja armas raamat
T. Egner "Sööbik ja pisik"
T. Appelgren, S. Savolainen "Vesta-Linne ja Nuusu"
Vennad Grimm "Lumeeit"
A. Havukainen ja S. Toivonen "Teedu ja Peedu imelikud masinad" - väga huvita ülesehitusega raamat, palju skeeme, pilte, jooniseid. Väga kaasahaarav ja lõbus!
A. Perviku raamatute Paula sari ("Paula lõpetab lasteaia", "Paula läheb linna elama", "Paula ja Joosep", "Paula esimene koolipäev" jne).
Ulf Stark "Võidumees"
U. Stark "Täitsapoiss"
NÕRGEM lugeja:
F. Oral "Punane õun" - ilus raamat, mis räägib üksteise aitamisest
A. Pervik "Väike valge pilvelammas, kes läks läbi vikerkaare"
E. Raud "Peep ja sõnad"
S. Väljal "Jussikese seitse sõpra"
Kui laps leiab raamatu, mida nimekirjas pole, kuid sooviks seda lugeda, siis tuleb raamat õpetajale ette näidata ning tal on selleks võimalus.
Raamatuid hakkame kindlasti lugema ka üheskoos pikapäevarühmatundide ajal. Kui laps on raamatu läbi lugenud, siis ta täidab lugemispäeviku. Peale seda toimub arutlus, kus igal lapsel on kuni 5 minutit aega, et esitleda enda lugemispäevikut teistele ning rääkida, millest see raamat rääkis ning kas see oli huvitav.
Kui raamat on läbi loetud, lugemispäevik täidetud ning lühike ettekanne tehtud siis paneb laps lugemistabelisse enda nime juurde tähekese.
Kuidas täita lugemispäevikut?
1. PEALKIRI
2. AUTOR
3. JOONISTA RAAMATU PÕHJAL SOBIV PILT
RÕÕMSAT LUGEMIST
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar