Sellel koolinädalal keskendusime vabalugemisele. Selleks olin klassiruumi asetanud erinevaid lasteraamatuid. Üks laps oli fotograaf ja teine fotoaparaat, fotoaparaadil olid silmad kinni ning fotograaf suunas teda erinevate raamatute juurde. Hiljem vahetati rollid. Nii tutvusid lapsed raamatutega ning tekkis esimene huvi.
Hiljem andsin paaripeale lastele ühe raamatu, millega tutvuda. Hiljem pidid lapsed seda teistele tutvustama (pealkiri, autor, millest räägib, kellele soovitad jne).
Päeva lõpuks valisid kõik lapsed endale ühe raamatu, mida nad lugema hakkavad.
Kunsti- ja tööõpetuse tunnis valmisid järjehoidjad. Et ikka lugemise käigus järg ära ei kaoks. Mõõtmine ja põimimine olid alguses rasked, kuid lõpp hea kõik hea.
MÕNUSAT LUGEMIST!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar