pühapäev, 6. detsember 2015

BEEBIPILDID. Sellel nädalal lugesime eesti keele tunnis lugemispala, mis rääkis muutustest perekonnas, üheks selliseks on uue pereliikme sünd. Selle teemaga seoses palusin lastel võimaluse korral kaasa võtta beebipilt endast. Eesti keele tunni alguses uudistasidki lapsed pilte ning proovisid ära arvata, kes missugune väiksena välja nägi. Väga põnev oli, mõned tundsime kohe ära, kuid mõnda ei tundnudki.
Kes on kes?
VIKERKAAR JA VIHMAVARJUD. Kunsti- ja tööõpetuse tundides tegime vikerkaaretööd. Õppisime, missugused värvid on põhivärvid ja kuidas neid segades saab teisi värvitoone. Kui vikerkaared olid valmis, siis tegime rebimistehnikas maapinna ja taeva. Muffinivormidega tegime vihmavarjud. Sellised tööd nõuavad aega ja kannatust, lapsed olid tublid.

Meie värvikirevad tööd.
JÕULUKAARDID. Esmaspäeval tegime lastega jõulukaarte. Pooled kaardid saadame valda ja  ülejäänud lähevad Erasmus + koostööpartner riikidele.
NÄDALA TAGASISIDE. Reedeses klassijuhatajatunnis jagasin õpilastele tagasisideküsimustikud, kus nad värvisid ära naerunäo, kui see oskus on neil omandatud ning natuke kurvema näo, kui seda tuleb veel harjutada. Mul on väga hea meel, et lapsed olid ausad ja oskavad end hästi hinnata.

TAGASISIDE LASTELT. Palusin lastel välja tuua ühe asja, mis on neil väga hästi ja ühe, mida tuleb veel harjutada. Siin on tulemused:
  • Lisette: teen tunnis tööd kaasa, pean harjutama peastarvutamist.
  • Sirli: asjade korrashoid on naerunägu ja peastarvutamist pean veel natuke harjutama.
  • Mirjam: naerunägu on see, et tunnis tõstan kätt, pean veel harjutama lugemisel komadest ja punktidest kinnipidamist.
  • Emma Sofia- naerunägu on mul peastarvutamine, aga ma ei ole kindel, kas mul on alati sõbralik käitumine. Kreta täiendab:"Minu meelest on sul küll."
  • Kreta- mina panin sõbralik käitumine hea ja peaksin harjutama veel lugemist.
  • Mauro Erik-  kodutööde tegemine on  hästi ja pean veel õppima lugema.
  • Uku Pärt- kõige parem on peastarvutamine ja lugemine, halb asi on asjade korrashoid.
  • Ragnar- mul on peastarvutamine väga hea aga peaksin jälgima, et mu asjad on korras.
  • Triinu- ma peaksin natuke harjutama tunnis töö kaasa tegemist ja päeviku täitmine läheb hästi.
  • Steven- ma panin naerunäo käe tõstmisele, aga asjade korrashoidu pean veel harjutama.
  • Marten- mul on lugemine naerunägu, aga kodutööde tegemine on kurb nägu.
  • Karolin- ma panin rõõmsa näo tunnitöö kaasategemisele ja pean veel harjutama lugemist.
  • Joonas Tristen- teen tunnis tööd kaasa, pean harjutama peastarvutamist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar