pühapäev, 16. oktoober 2016

Muraste looduskeskus. Neljapäeval veetsime toreda päeva Muraste metsas matkates. Lapsed õppisid ja kohanesid kiiresti. Giid andis lastele kiirkursuse: kompass, ilmakaared, kaart (Koolis pole me veel neid teemasid käsitlenud.). Lapsed said orienteerumisega hästi hakkama. Kuulamise kohapealt võib lapsi kiita, kui giid rääkis, siis lapsed olid viisakad. Kuigi ilm oli külm, siis lapsed olid üsna vaprad, osadel küll hakkasid käed ja jalad külmetama, kuid kõik pidasid vapralt lõpuni vastu.
Aitäh, Emma Sofia emale, Katrinile, et aitasid ning meiega kaasa tulid!
 
 Esmatutvus kompassiga.
 Kuidas järsakust alla laskuda? Oluline: hoia tasakaalu, lasku küljeti.
 Üks päeva oodatuimaid hetki: lõunasöök. Värske õhk ja liikumine muutsid laste kõhud tühjaks.
 Mere ääres.
Imed: Mida mina tahaksin ette teada? Sellel nädalal lugesime ühes eesti keele tunnis luuletust "Kõik, mis juhtub ja ei juhtu". Peale luuletuse lugemist küsisin lastelt, mida nad tahaksid ette teada. Toon siinkohal välja mõned laste poolt öeldud mõtted.
 
Tahan ette teada:
  • ... kes võidab aasta kömöödiatähe 2017.
  • ... mis auto või mootorratta ma tulevikus endale ostan.
  • ... kelleks ma tulevikus saan.
  • ... millal ma näen Koit Toomet.
  • ... kas ma saan endale prillid.
  • ... kas Sirli tuleb tagasi meie klassi.
  • ... kas need õunad lähevad hallitama.
  • ... kes võidab takistussõidu.
  • ... miks mu vend suitsetab.
  • ... kas mingil aastal pole võimalik enam Maal elada ning me peame Kuule kolima.
  • ... kas ma saan Minecraftis joinida mappidesse.
  • ... kas ma saan rikkaks.
  • ... kas ma saan lõpueksami läbitud.
  • ... kas Victoria tuleb meie klassi tagasi.
  • ... kas ma lähen muusikakooli.
  • ... kas ma näen veel nahkhiirt.
  • .. kas mu issi ostab mulle tasakaaluliikuri.
 
Lauljad ja noodid. Eelmisel nädalal alustatud ning see nädal lõpetatud tööd. Noodistiku värvimine nõudis kannatlikkust ning tähelepanu. Kiidan, et laste värvimisoskus läheb järjest paremaks, värvitakse põhjalikult.
Mõned lähedalt võtted:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar