pühapäev, 29. mai 2016

ÕUESÕPE: Kuusalu männiku vaatluskaart. Esmaspäeval käisime loodusõpetuse tunnis lastega männikus. Õpilastel tuli iseseisvalt ringi liikuda ja üles märkida enda tähelepanekud ilma, taimestiku ja loomastiku kohta.
MÄRGIUJUMINE. Teisipäeval oli lastel märgiujumine. See tähendab seda, et lastel tuli ujuda, läbida teatud rida erinevaid ülesandeid ning siis oli neil võimalik enda oskuste eest vastav märk teenida. Kõige alumine märk tähista oskust vees 2 minutit hõljuda. Märgid: 25m, 50m, 100m ja 200m tähistavad vahemaad, mida õpilane suudab järjest ujuda. Kõige ülemine märk "Oskan ujuda" tähistab seda, et õpilane ujub järjest vähemalt 200m, toob veepõhjast ära rõnga ning hõljub vee peal 3 minutit.
 
Meie klassi mõningad tulemused:
Sirli- 200m ja 2 min hõljumine
Kreta: 200 m ja 2 min hõljumine
Karolin: 200 m ja 2 min hõljumine
Triinu: "Oskan ujuda" märk
Marten: 100m ja 2 min hõljumine
Steven: 100 m märk
Annabel: "Oskan ujuda" märk.
 
VIDEO MÄRGIUJUMISEST

MATEMAATIKAMÄNGUD. Sellel nädalal kordasime matemaatika tunnis sellel õppeaastal õpitut.  Lapsed on matemaatikas üsna tugevad, lahendavad hea meelega nuputamis- ja loogikaülesandeid. Raskusi valmistavad veel tekstülesannete lahendamine, puuduva arvu leidmine ning jagamine.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar